Top 5 greseli de web design facute de companiile mici. Evita-le

home_hosting_pricingbox_option_2
Cinci sfaturi pentru un business networking de succes
November 25, 2012
Premiile pentru cel mai bun design din lume la ziare
February 22, 2013
Show all

Top 5 greseli de web design facute de companiile mici. Evita-le

greseli webdesignIn cazul unei afaceri mici, site- ul reprezinta o piesa vitala in mutarile care sunt facute in marketing si in pozitionarea brandului pe piata. Vizitatorii vin pe site avand un scop precis, iar proprietarul site-ului trebuie sa se asigure ca le raspunde la intrebari si ca il foloseste pentru a vinde produsul sau un serviciu.

In cazul in care cel ce are site- ul nu are un web design bine facut poate pierde bani, lucru care este in detrimentul sau. Din acest motiv trebuie sa evite sa faca anumite greseli, care il pot duce chiar si la pierderea afacerii.

1. Designul site- ului nu trebuie sa fie aglomerat

Designul site-ului nu trebuie sa fie focusat pe aducerea de utilizatori, ci sa ii pozitioneze pe acestia in locul potrivit dupa accesarea paginii. In plus, site-urile flash sau prea aglomerate nu arata bine de pe telefonul mobil sau de pe tablete, iar majoritatea utilizatorilor de internet acceseaza site-urile dupa aceste dispozitive. Cel mai probabil, in momentul in care un utilizator vine direct pe site cauta ceva, insa daca iese in trei secunde este clar ca mai trebuie lucrat la designul lui.

2. Pentru realizarea unui site nu trebuie sa platiti mult, dar nici putin

Inainte de a construi un site web este bine sa fie vizionate mai multe oferte si sa se faca alegerea pe baza unei cercetari aprofundate. Este foarte important ca rezultatul final sa fie in conformitate cu dorintele celui care comanda site-ul.

3. Actualizarea continutului site-ului

Consumatorii se asteapta ca un site web sa contina ultimele informatii despre produse, servicii si despre companie. Daca nu aveti aceste lucruri actualizate, ar putea crede ca nu mai activati in acest domeniu, sau ati abandonat afacerea. In plus, evitati sa puneti link-uri care Facebook si Twitter daca nu aveti multi faci. Oamenii vor crede ca afacerea este mult prea mica si vor termina prin a nu va mai folosi serviciile sau produsele.

4. Incercarea de a targeta pe toata lumea

Site- ul va fi un adevarat dezastru daca vei incerca sa faci pe placul tuturor celor care il acceseaza. Cel mai bine este sa identifici care sunt persoanele care il acceseaza cel mai frecvent si sa te focusezi in a crea cea mai buna experienta pentru ei.

5. Puneti accentul pe design

Site-ul este adesea prima experienta pe care utilizatorii o au cu brandul tau, iar prima impresie conteaza intotdeauna. Nu permite consumatorilor sa faca presupuneri neadevarate despre afacerea ta din cauza unui web design saracacios al site- ului.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>